BestAPP

Vállalkozói mobilapplikáció készítés - 1. rész

Neked melyik a legerősebb félelmed?

 

  • Maradok a bevált marketing eszközeimnél
  • Túl drága
  • Nekem már van, de nem működik

 

 

 

Nincs szükségem mobil applikációra

Sok vállalkozás vezetője bizalmatlan az applikáció használatával kapcsolatban. Miért alakult ki ez a bizonytalanság?

 

Első tény

Nem ismerik a mobil applikáció rejlő lehetőségeket. A magyarországi vállalkozások többsége szereti a bevált marketing módszereket használni.

   

Emlékeztek bizonyára a 10 évvel ezelőtti Facebook indulásra. A vállalkozások többsége, nem ismerte fel a benne rejlő lehetőségeket. Hiába mondták, hogy az online marketing az     elkövetkező években hatalmasat fog fejlődni, és jelenleg a meglévő hirdetési felületek mellett érdemes a közösségi média felületeken jelen lenni.  Az sem győzte meg őket, hogy az offline hirdetési költségek töredékéért lehet hirdetni a közösségi tereken. Sok vállalkozásnak weboldala sem volt, elégnek tartotta, ha egy ingyenes vagy fizetős microsite oldalra felkerült.  E közben a nagy márkák kihasználták a lehetőségeket és „fillérekből” nagy közösségeket építettek.

Ma már elképzelhetetlen az online jelentét. Egy vállalkozás indulásánál alapkövetelmény a mobilra optimalizált weboldal. Megpróbáljuk célcsoportjainkat különböző közösségi tereken elérni, így több közösségi csatornát használunk. A fő cél az lett, hogy automatizált rendszerekben gondolkodjunk, hiszen minden platformon elérni a célközönségünket nagyon időigényes, nem beszélve arról, hogy mára már „busásan” fizetünk a közösségi tereken.

Eltelt 10 év, sokak számára elsődleges lett a közösségi jelenlét, ami természetesen nagyon fontos, de ezek a felületek igazából fizetős hirdetési csatornákká az-az reklámfelületté váltak, és nem saját felületek. Az igazi cél az, hogy ezekről a felületekről vásárókat vigyünk saját felületre. Tehát a saját csatornánkra tereljük a érdeklődőket, és amennyiben kialakul a bizalom, és megoldást kínál a érdeklődő problémájára a termék, vagy szolgáltatás akkor nálunk vásároljon.

Mik ezek a csatornák? A weboldal (webshop) és a mobil applikációk.

Sokan nem tudják, hogy a saját vállalati mobil applikáció is lehet egy értékesítési csatorna, és támogatja a weboldal érdeklődés szerző és értékesítési rendszerét. Ilyenek például:

  • egy felületen kezeli az összes közösségi csatornát, így az applikáció letöltőjének nem kell keresgélnie a közösségi terek között, legyen szó Facebook, Twitter, Google+, Istagram, Picasa, Pinterest stb.
  • Értékesítést támogató rendszereket biztosít (kuponok, pontgyűjtők, exkluzív tagság)
  • Applikáción belüli fizetős tartalmak létrehozása
  • Blog és hírlevél integrálás
  • és még sorolhatnánk sokáig a lehetőségeket….

Amennyiben kíváncsi vagy nézz körül itt: www.bestapp.hu/funkciok

Sokan nem tudják, hogy programozói tudás nélkül is létre tudnak hozni egy saját vállalati mobil applikációt, egy nagyon kedvező havi tárhelyszolgáltatás mellett.

Ha kíváncsi vagy nézz körül itt: http://bestapp.myapparea.com/cms/

Folytatjuk...